Główna

Główna

Nawigacja:

  1. Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)
    1. Darmowy zwrot towaru
    2. Zwrot przez konto
  2. Reklamacja

1. Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Aby odstąpić od umowy:

  1. Pobierz i wypełnij formularz:
  2. Wypełniony formularz dołącz do przesyłki zwrotnej.
  3. Odpowiednio zapakuj zwracane przedmioty.
  4. Załącz do przesyłki oryginał dokumentu zakupu.
  5. Nadaj paczkę na Poczcie lub zamów kuriera na adres podany w formularzu.
    Uwaga! Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup wraz z kosztem najtańszej opcji wysyłki dostępnej przy składaniu zamówienia. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak zwykle czas ten wynosi 2 dni.

1.1. Darmowy zwrot towaru

Darmowy zwrot przysługuje dla zakupów od 250 zł.

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Aby zwrócić towar:

  1. Pobierz i wypełnij formularz:
  2. Wypełniony formularz wyślij w formie elektronicznej na adres sklep@simplehome24.pl.
  3. Odpowiednio zapakuj zwracane przedmioty.
  4. Załącz do przesyłki oryginał dokumentu zakupu.
  5. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcją jaką otrzymasz w wiadomości zwrotnej.

Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak zwykle czas ten wynosi 2 dni.

1.2. Zwrot przez konto

Jeśli posiadasz u nas konto, zwrotu możesz dokonąć z jego poziomu.

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Aby zwrócić towar:

  1. Na liście zamówień wybierz interesujące Cię zamówienie.
  2. W szczegółach zamówienia zaznacz produkty, które chcesz zwrócić i podaj liczbę jaką chcesz zwrócić.
  3. (Opcjonalnie) Podaj przyczynę zwrotu.
  4. "Żądaj zwrotu" i czekaj na dalsze instrukcje.

2. Reklamacje

Towar przed wysyłką, każdorazowo jest sprawdzany jednak jeśli otrzymane produkty posiadają wadę fabryczną, otrzymany towar nie jest zgodny z zamawianym bądź towar został uszkodzony podczas transportu - możesz zgłosić reklamacje.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli będzie to niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów magazynowych) zwracamy klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacji nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze,
  • uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
  • uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,
  • uszkodzenia wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • odbarwienia wynikłe z normalnego użytkowania towaru powstałe z przyczyn naturalnych (np. użytkowanie na kuchence gazowej).

Aby reklamować towar:

  1. Pobierz i wypełnij formularz:
  2. Wypełniony formularz wraz ze zdjęciami uszkodzonego towaru wyślij w formie elektronicznej na adres reklamacje@simplehome24.pl.
  3. Skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej lub jeśli będziemy potrzebowali od Ciebie więcej informacji.

Procedura reklamacyjna może przebiegać w różny sposób, w zależności od zaistniałej sytuacji

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć