Nawigacja:
1. Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby odstąpić od umowy:
- Pobierz i wypełnij formularz:
- Wypełniony formularz dołącz do przesyłki zwrotnej.
- Odpowiednio zapakuj zwracane przedmioty.
- Załącz do przesyłki oryginał dokumentu zakupu.
- Nadaj paczkę na Poczcie lub zamów kuriera na adres podany w formularzu.
Uwaga! Nie odbieramy paczek za pobraniem.
Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup wraz z kosztem najtańszej opcji wysyłki dostępnej przy składaniu zamówienia. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak zwykle czas ten wynosi 2 dni.
1.1. Darmowy zwrot towaru
Darmowy zwrot przysługuje dla zakupów od 250 zł.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby zwrócić towar:
- Pobierz i wypełnij formularz:
- Wypełniony formularz wyślij w formie elektronicznej na adres sklep@simplehome24.pl.
- Odpowiednio zapakuj zwracane przedmioty.
- Załącz do przesyłki oryginał dokumentu zakupu.
- Nadaj paczkę zgodnie z instrukcją jaką otrzymasz w wiadomości zwrotnej.
Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak zwykle czas ten wynosi 2 dni.
1.2. Zwrot przez konto
Jeśli posiadasz u nas konto, zwrotu możesz dokonąć z jego poziomu.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby zwrócić towar:
- Na liście zamówień wybierz interesujące Cię zamówienie.
- W szczegółach zamówienia zaznacz produkty, które chcesz zwrócić i podaj liczbę jaką chcesz zwrócić.
- (Opcjonalnie) Podaj przyczynę zwrotu.
- "Żądaj zwrotu" i czekaj na dalsze instrukcje.
2. Reklamacje
Towar przed wysyłką, każdorazowo jest sprawdzany jednak jeśli otrzymane produkty posiadają wadę fabryczną, otrzymany towar nie jest zgodny z zamawianym bądź towar został uszkodzony podczas transportu - możesz zgłosić reklamacje.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli będzie to niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów magazynowych) zwracamy klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze,
- uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
- uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,
- uszkodzenia wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
- odbarwienia wynikłe z normalnego użytkowania towaru powstałe z przyczyn naturalnych (np. użytkowanie na kuchence gazowej).
Aby reklamować towar:
- Pobierz i wypełnij formularz:
- Wypełniony formularz wraz ze zdjęciami uszkodzonego towaru wyślij w formie elektronicznej na adres reklamacje@simplehome24.pl.
- Skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej lub jeśli będziemy potrzebowali od Ciebie więcej informacji.
Procedura reklamacyjna może przebiegać w różny sposób, w zależności od zaistniałej sytuacji