Zwroty, wymiany i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)

 

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.  

 

Aby zwrócić towar należy:

1)      Wypełnij formularz dostępny do pobrania (tutaj - wersja do wypełnienia na komputerze lub tutaj - wersja do druku i wypełniania ręcznego) lub skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie, prześlemy wymagany formularz oraz szczegółowe informacje drogą mailowa . Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub wysłać w formie elektronicznej na adres sklep@simplehome24.pl . 

2)      Zapakuj zwracane przedmioty i wyślij na adres podany w formularzu.

3)      Pamiętaj aby do przesyłki załączyć oryginał dokumentu zakupu oraz wypełniony formularz jeśli nie został wysłany wcześniej w formie elektronicznej.

4)      Nadaj paczkę na Poczcie lub zamów kuriera – pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu. 

Uwaga: Nie odbieramy paczek za pobraniem.

5)      Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup wraz z kosztem najtańszej opcji wysyłki dostępnej przy składaniu zamówienia. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak zwykle czas ten wynosi 2 dni.

 

 Wymiany

Wymiany zamówionego towaru można dokonać w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Wymiana możliwa jest jedynie na inny kolor, pojemność, rozmiar itp. (dostępny wariant) z tego samego modelu. Chcąc dokonać wymiany na zupełnie inny produkt, należy zwrócić niechciany towar i złożyć zamówienie ponownie. 

Pamiętaj aby przed złożeniem formularza sprawdzić na stronie sklepu dostępność wariantu dla wymienianego towaru.

Wymienić można jedynie towar lub towary będące w nienaruszonym stanie. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony w tym oryginalne opakowanie. W przypadku stwierdzenia, że towar był użytkowany bądź nie zawiera wszystkich elementów, z którymi został dostarczony, możemy nie uwzględnić wniosku o wymianę i odesłać towar na koszt klienta. 

Koszty ponownej wysyłki pokrywa kupujący. 

 

Aby wymienić towar należy: 

 

1)      Wypełnij formularz dostępny do pobrania  (tutaj - wersja do wypełnienia na komputerze lub tutaj - wersja do druku i wypełniania ręcznego) lub skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie, prześlemy wymagany formularz oraz szczegółowe informacje drogą mailowa . Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub wysłać w formie elektronicznej na adres sklep@simplehome24.pl . 

2)      Zapakuj zwracane przedmioty i wyślij na adres podany w formularzu.

3)      Pamiętaj aby do przesyłki załączyć kopie lub oryginał dokumentu zakupu oraz wypełniony formularz jeśli nie został wysłany wcześniej w formie elektronicznej.

4)      Nadaj paczkę na Poczcie lub zamów kuriera – pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu. 

Uwaga: Nie odbieramy paczek za pobraniem.

5)      Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i zaksięgowaniu wpłaty za ponowną wysyłkę wyślemy wymieniony towar. Wpłatę za ponowną wysyłkę należy przesłać na konto podane w zakładce Płatności

 

 

Reklamacje

 

Towar przed wysyłką, każdorazowo jest sprawdzany jednak jeśli otrzymane produkty posiadają wadę fabryczną, otrzymany towar nie jest zgodny z zamawianym bądź towar został uszkodzony podczas transportu - możesz zgłosić reklamacje.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli będzie to niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów magazynowych) zwracamy klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacji nie podlegają: 

- uszkodzenia mechaniczne powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze, 

- uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru, 

- uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,

- uszkodzenia wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, 

- odbarwienia wynikłe z normalnego użytkowania towaru powstałe z przyczyn naturalnych (np. użytkowanie na kuchence gazowej)

 

Aby reklamować towar:

 

1)      Skontaktuj się z nami mailowo: sklep@simplehome24.pl bądź telefonicznie 575 199 434 i poinformuj nas o tym, że chcesz reklamować towar. Procedura reklamacyjna może przebiegać w różny sposób, w zależności od zaistniałej sytuacji. Dlatego aby przyśpieszyć procedurę reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt . Prześlemy Ci szczegółowe informacje na ten temat.

2)      W przypadku gdy towar został uszkodzony podczas transportu pamiętaj aby koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Jeśli uszkodzenie jest jawne tzn. opakowanie zewnętrzne wskazuje na uszkodzenie towaru – spisz protokół szkody od razu podczas odbierania przesyłki. (Podpisując odbiór towaru oświadczasz, że towar przyszedł w nienaruszonym stanie). W przypadku kiedy uszkodzenie nie jest jawne tzn. przedmiot jest uszkodzony i zauważysz to dopiero po otworzeniu – skontaktuj się jak najszybciej z kurierem i spisz protokół szkody.

3)      Wypełnij formularz, który Ci wyślemy. Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub wysłać w formie elektronicznej na adres sklep@simplehome24.pl . Wypełniony formularz możesz również pobrać  (tutaj - wersja do wypełnienia na komputerze lub tutaj - wersja do druku i wypełniania ręcznego)i od razu dołączyć go do wiadomości w której poinformujesz nas, że chcesz reklamować zamówiony towar.

4)      Wyślemy Ci wiadomość informującą o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej.

5)      W przypadku zwrotu towaru zapakuj zwracane przedmiotu i wyślij na adres podany w formularzu.

6)      Pamiętaj aby do przesyłki załączyć oryginał dokumentu zakupu oraz wypełniony formularz jeśli nie został wysłany wcześniej w formie elektronicznej.

7)      Nadaj paczkę na Poczcie lub zamów kuriera – pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu.

Uwaga: Nie odbieramy paczek za pobraniem.

8)      Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup wraz z kosztem wysyłki lub wyślemy nowy. pełnowartościowy towar. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak zwykle czas ten wynosi 2 dni.

9)      W przypadku kiedy zwrot towaru z różnych przyczyn nie będzie konieczny, środki zwracane są do 14 dni od momentu otrzymaniu formularza reklamacyjnego.

10)      Każdorazowo w przypadku reklamacji prosimy o kontakt – różne sytuacje mogą wymagać odmiennych dokumentów i mogą przebiegać w różny sposób. 

 

 

 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć